jeetje, vandaag is de 1e keer dat ik weet dat het mijn ovulatie is.
achteraf gezien wist ik het al wel,
aangezien ik na het stoppen van de pil zo ongelofelijk veel buikpijn krijg,
tijdens mijn eisprong... (2x dus;))
maar jah, dan denk je er niet over na
en ik wist al helemaal niet, dat het dan het beste is,
om een dag voor je ovulatie te vrijen,
aangezien de cellen dan genoeg tijd hebben om bij je ei-cel te komen...:)
maar nu weet ik het wel:) tenzij iemand zegt: nee, dit klopt niet hihihi
maar goed, ik ben dus erg zenuwachtig, of het dan gaat lukken, de 1e keer,
of dat ik misschien nog een maand moet wachten, of nog 1...
maar over 14dagen, kan ik een test doen en is er meer duidelijkheid...:)
jeetje, ik vind het wel spannend hoor:)
sorry, voor de mensen die het on-interessant vinden,
maar ik moest het ff kwijt :D
liefs
reacties (0)