Ovulatie...

jeetje, vandaag is de 1e keer dat ik weet dat het mijn ovulatie is.
achteraf gezien wist ik het al wel,
aangezien ik na het stoppen van de pil zo ongelofelijk veel buikpijn krijg,
tijdens mijn eisprong... (2x dus;))
maar jah, dan denk je er niet over na
en ik wist al helemaal niet, dat het dan het beste is,
om een dag voor je ovulatie te vrijen,
aangezien de cellen dan genoeg tijd hebben om bij je ei-cel te komen...:)
maar nu weet ik het wel:) tenzij iemand zegt: nee, dit klopt niet hihihi

maar goed, ik ben dus erg zenuwachtig, of het dan gaat lukken, de 1e keer,
of dat ik misschien nog een maand moet wachten, of nog 1...
maar over 14dagen, kan ik een test doen en is er meer duidelijkheid...:)

jeetje, ik vind het wel spannend hoor:)

sorry, voor de mensen die het on-interessant vinden,
maar ik moest het ff kwijt :D

liefs

505 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Kathy v Balen

    hey lieverd
    ik zal echt voor je duimen en goed aan je denken echt meis
    liefs je zus

  • nicole2

    oh wat spannend en je verhaal klopt helemaal hoor dat een dag van de tevoren gemeentschap hebt en dan nog een dag daarna dan heb je de grootste kans.
    ik vindt dat je er nooit teveel mee bezig kunt zijn je moet toch altijd maar weer weten wanneer je ovuleert dus ben je er automatische mee bezig.
    ik ga voor je duimen meid zet hem op.
    x

  • Mammalies

    ik weet dat je heel graag wil, maar als je je te best doet heb je kans dat het niet lukt. gewoon lkkr klusse en niet bij nadenken. des te eerder de positieve test, duim voor jullie

  • mir73

    wat ontzettend spannend, ik hoop dat je niet lang op je positieve test hoeft te wachten xx

  • fennavera

    spannend,weet makkelijk praten maar niet te veel bij stil staan he...good luck!!

  • Trotse mama van Billy en Fajah

    oh spannend, zal voor je duimen.
    Liefs

  • Mischa86

    ik duim voor je meid!

  • JI..

    Heel veel succes meid.. Zal voor je duimen..!

  • elske78

    hallo
    mij is vertelt dat je een dag voor de eisprong en op de eisprong het meeste kans hebt om zwanger te raken
    veel succes met klussen en dan met wachten op de positieve test